Opłaty

Rejestracja odbywa się za pośrednictwem formularza dostepnego pod linkiem ZGŁOŚ UCZESTNICTWO

 

Opłata konferencyjna jest podzielona na dwie części:

 

  1. opłata za udział w konferencji w odniesieniu do kosztów hotelowych
  2. opłata rejestracyjna związana z pozostałymi kosztami organizacji

 

Ad 1/ Opłata pt. ORGANIZACJA KONFERENCJI będzie obejmowała wszystkie koszty hotelowe (noclegi; wyżywienie tzn. śniadania, obiady w formie bufetu lunchowego i kolacje; koszty parkowania na terenie parkingu strzeżonego przy Hotelu ZAMEK RYN****, przerwy kawowe).

Ad. 2/ Opłata pt. OPŁATA REJESTRACYJNA obejmuje pozostałe koszty organizacji konferencji oraz materiałów konferencyjnych.

 

Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego, otrzymacie Państwo dwa dokumenty PROFORMA, kóre należy opłacić.

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc (maks. 47 uczestników) na konferencji oraz chwilowo zamrożony VAT (do końca roku) prosimy o jak najszybsze rejestrowanie się, wnoszenie opłat oraz przesyłanie streszczeń (ze względu na cenę druku lub zakup pendrivów).

 

Rodzaj pokoju

Opłata ORGANIZACJA KONFERENCJI
(z 23 %VAT)

Opłata REJESTRACYJNA (z 23% VAT)

  RAZEM koszt udziału w konferencji

1-osobowy

1700,-PLN

500,-PLN

2200,-PLN

2-osobowy

1500,- PLN

500,-PLN

2000,-PLN

3-osobowy

1300,-PLN

500,-PLN

1800,-PLN

 

 

PRZEJDŹ DO:

 

Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij